12 lipca 2013

♥ Neons ♥

Kształtna pieczarka, krwiście czerwona papryka, dorodna cukinia. Skrupulatnie pokrojone w kostkę mięsko, a w krążki cebula. To oni - najbardziej "nadziani" bohaterowie dzisiejszego wieczoru. Wieczoru, którego nie będą w stanie zniweczyć zapowiadane burze i ulewy. 

Golonka od wczoraj wyleguje się w misce, w otoczeniu czosnku, anyżku i goździków. Nieopodal kiełbasa ustrojona w gustowny motyw kraty, modny zazwyczaj w okolicach jesieni. Swoją obecność zapowiedziały również ziemniaki, przełożone żółtym serem. Chyba wpadły w oko plasterkom boczku, które nieśmiało zaczynają je oplatać swym ramieniem ;)

Zapowiada się pyszny, swojski wieczór w towarzystwie znajomych. Wy też dziś grillujecie? Jeśli tak -  życzę smacznego :-)











bluzka/t-shirt - H&M
spódnica/skirt - H&M Kids
naszyjnik/necklace - H&M
zegarek/watch - River Island
sandałki/sandals - elilu.pl
torebka/bag - no name (local market)

♥ Neons ♥

10 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw i te piękne kolorki :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie wyglądasz ! Naprawdę ciekawe połączenie neonów i koronki ! :) Dodatki zachwycają ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sandałki chodź już widziałam na kilku blogach dalej uważam że są PRZEPIĘKNE <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny zestaw i spódniczka w kolorze bieli, którą znam bo mam tylko żółtą i miętową jest równie cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu ja Cię jeszcze nie obserwuję? Przecież Ty masz prześwietny styl! Pięknie wyglądasz w takich kolorach, bardzo delikatnie i subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;) Dziękuję bardzo! Ja Cię czytam i podglądam już od dawna ;)

      Usuń
  6. ale piękna spódniczka! Duże tak dla połączenie jej z bluzką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz ;-) zestaw taki słoneczy, ożywia deszczową pogodę, którą mam za oknem od kilku dni ;/ :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wpis :)
    Bardzo ładnie. Podoba mi się :)
    Cudnie :)


    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://swiatmlodejpelenlumpeksow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.