25 lipca 2013

• summertime •

W tym roku słowo "wakacje" jest mi raczej obce. Dotychczas udało mi się zaznać jednodniowej przyjemności wylegiwania się na trawie oraz dwuminutowej kąpieli w basenie z lodowatą wodą. 

Sobotni poranek rozpocznie mój - UWAGA szaleństwo - kilkudniowy odpoczynek od zajęć codziennych ;p Na dłuższe eskapady niestety nie mogę sobie w tym roku pozwolić. Jednak jak to mówią lepszy rydz niż nic. Jadę do Sopotu powłóczyć się po Monciaku, zwiedzić Dom Zdrojowy i Latarnię Morską, przespacerować się po słynnym molo i zrobić dla Was kilka - mam nadzieję słonecznych - fotek.

Tymczasem zostawiam Wam kilka zdjęć ze Słonecznego Wrotkowa nad Zalewem Zemborzyckim i lecę się pakować :)








kostium/swimsuit - F&F (Tesco)
spodenki/pants - River Island (sh + DIY)
sweter/sweater - Internacionale (sh)
sandałki/sandals - elilu.pl
torba/bag - Atmosphere (sh)


  Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

10 komentarzy:

  1. Ładny strój :) No i miłego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie jest to wprawdzie Palma de Mallorca, ale... Kto wie? Może za rok ;)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz i świetne zdjęcia - szczególnie to pierwsze! Miłych wakacji kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna torba!<3
    w tym roku też jeszcze nie byłam nigdzie się powylegiwać w słońcu nad wodą..;/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba ; ) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie mam nadzieję, że Twój kilkudniowy wyjazd okaże się niezapomniany ;-)

    świetny kostium :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia, masz ładna figurę i śliczną buźkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia i mam nadzieję że miło spędzasz czas w Sopocie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.