15 maja 2014

W CZASIE DESZCZU DZIECI SIĘ NUDZĄ :-)




Burza (mózgów). Deszcz (myśli). Kałuże (pomysłów). Za oknami szaro, a w mojej głowie rejwach. Pogoda skutecznie zniechęca do wyjścia z domu, a tkwienie w czterech ścianach sprawia, że zaczynam wymyślać. Może by coś upichcić? Może poczytać? Może w końcu posprzątać w tej szafce, która od dwóch lat czeka na zbawienną rękę perfekcyjnej pani domu? A może po prostu poleniuchować?


Tak. Ostatnia opcja zdecydowanie najbardziej do mnie przemawia. Komputer na bok i przed telewizor, który tak rzadko ma zaszczyt gościć mnie przed swoim ekranem. Przy okazji założę nowiuśkie gladiatorki (KLIK) i będę się rozpływać nad ich cudownością :) W końcu stoczyłam o nie zaciętą walkę! Nerwy, stres, pot, łzy i zdarte paznokcie od pisania  maili do sklepu internetowego. A na koniec bezcenne zdziwienie pani w słuchawce, kiedy dowiedziała się, że buty już są u mnie (a dzwoniła z informacją, że nie wyślą, bo się wyprzedały) :p No burdel na kółkach tam mają, mówię Wam... (albo na prawdę dobre zioło palą) :p

Zapraszam wszystkich na Facebooka, gdzie od poniedziałku trwa cykl "7 dni 7 stylizacji". Postanowiłam w ten sposób nie dać za wygraną pogodzie, która uniemożliwia mi robienie zdjęć na dworze. Jeśli ktoś z Was jakimś cudem nie korzysta z Facebooka (Iwonko!), podsumowanie tygodnia pojawi się na blogu w niedzielę.

Cmok :*













plecak/backpack - Stradivarius
t-shirt - Stradivarius
naszyjnik/necklace - Stradivarius
kurtka/jacket - Primark (outlet TO NEXT)
spodnie/jeans - Bershka (outlet TO NEXT)
buty/shoes - H&M
zegarek/watch - River Island


26 komentarzy:

  1. Jak dla mnie zestaw idealny, nic bym nie zmieniała :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddawaj buciki! Pięknie wyglądasz kochana, zresztą się powtarzam po raz kolejny :) Świetny zestaw i ten Twój uśmiech <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fluidy jakieś popłynęły z Twojego bloga wprost na mnie...miałam nieodparte wrażenie, że KTOŚ wywołał mnie do tablicy...nie, nie fejsbukowej hahha:D
    nie jesteś sama, moja córa już kociokwiku dostaje z nudów...na dworku zimnica, że nosa nie chce się wychylić...w domu zimnica, bo już nie grzeja...dobrze, że chociaż w sercu maj:D
    buziaki ślicznoto moja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko super połączyłaś :D Świetny ten naszyjnik. No i oddawaj tą swoją świetną figurę! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooojjj... do świetnej to jej jeszcze daleko. Pod bluzką ukrywa się opona od terenówki i muszę w końcu zacząć z niej spuszczać powietrze :p

      Usuń
  5. bardzo fajny zestaw
    i super plecak

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  6. sklepu z butami także nie polecam ;) a jeśli chodzi o 7 dni 7 stylizacji, to pomysł dobry :) codziennie klikam "lubię to" na fejsie :P
    dzisiejszy zestaw super, sama z chęcią bym się tak ubrała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba :) I dzięki śliczne za lajki i komentarze :*

      Usuń
  7. masz rewelacyjną kurtałke!! :)) Twoj cykl na facebooku codziennie podziwiam ;)
    buźka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kurtka;)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No przez tą pogodę, niedotleniony mózg sprawia, że rzeczwyiście różne dziwne rzeczy do głowy przychodzą :P hehe a ja mam dzisiaj dzień lenia i objadania się słodyczami :O nie wierzę, że to powiedziałam :P hehe gladiatorki są boskie! Też na nie choruję i widzę, że będę musiała nastwić się bojowo, by je zdobyć :P hehe Świetny naszyjnik i plecak :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz cudowny plecak! Te buty mnie zachwycają ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz! tyle czasu poluję na te buty i zawsze coś i nigdy nie mogę ich dostać! prezentują się wspaniale! :)

    zapraszam, jeśli spodoba Ci się - zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    http://luxurypauline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna kurtka i buty, bardzo fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja ;) fajny plecaczek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.