23 października 2014

FASHION GEEKS POZNAŃ - RELACJA ZE SPOTKANIA BLOGEREK


Poznańskie spotkanie blogerek 11 października było pierwszym z cyklu Fashion Geeks. Organizatorzy zapewnili nam wiele atrakcji. No to po kolei.
Na pierwszy ogień poszedł Michał Zaczyński, który jak wiadomo nie przebiera w słowach. Także poza przekazaniem nam wiedzy merytorycznej, nie omieszkał pozwolić sobie na kilka pikantnych szczegółów, takich jak na przykład ten, że Coco Chanel była puszczalska i załatwiała sobie wszystko przez łóżko :p

Następnie mogłyśmy wysłuchać wykładu Eweliny Rydzyńskiej, dotyczącego głównie najważniejszych trendów z historii mody. Porady makijażystki Ladymakeup i możliwość pomacania kosmetyków, które zawsze chciałam mieć, ale ich cena skutecznie zniechęcała mnie do zakupu, były dla mnie najciekawszym punktem programu ;-) Oczy świeciły mi się intensywniej niż słynny Mary-Lou Manizer, a ręce macały wszystko, co śliczna Monika pomacać dała ;-) Hmmm... może powinnam zmienić profil bloga? ;-) Na kosmetyczny. Nie na macany :p

Na koniec czekała na nas przemiła pani fotograf i sesja tematyczna. Każda z grup miała za zadanie wystylizować się na różne okazje. Był temat randka, wypad za miasto, czy strój do pracy. Mnie trafił się casual, więc o wystrojeniu się w kieckę i szpile nie było mowy. Ale nie narzekam. Dobrze się stało, bo byłam mocno przeziębiona i po całym dniu na nogach, zmęczenie dawało o sobie znać.

Dzień upłynął w niezwykle miłej i przyjaznej atmosferze i był dla mnie szczególnym przeżyciem. Po raz pierwszy miałam okazję brać udział w spotkaniu blogerek. Na dodatek tak znanych blogerek ;-)
Bardzo się cieszę, że mogłam osobiście poznać dziewczyny, które od lat "śledzę" w internecie. Dodatkowo organizatorki eventu okazały się być świetnymi babkami i w oczekiwaniu na sesję zdjęciową  rozgadałyśmy się jak przekupki na targu :-)

Szczególne podziękowania należą się Zuzie, która puściła oczko do organizatorów, żeby przygarnęli małą, bidną i nieznaną mnie. Dziękuję bardzo wspomnianym Organizatorom, że się zgodzili i umożliwili mi wzięcie udziału w spotkaniu. And last but not least - sponsorzy pierwszej edycji Fashion Geeks: Bonprix Polska, YES, PETIT PARIS, 3DChili, OryginalneButy oraz Fashion Book Poland.


Na sesji towarzyszyła mi śliczna blondyneczka Izabela. 
Tym samym wyszedł nam duet najstarsza z najmłodszą ;-)










W wydarzeniu wzięły udział: 





*****
Tym, którzy kliknęli kciuka w górę pod moim zdjęciem bardzo dziękuję. A wszystkich pozostałych bardzo proszę (TUTAJ). Dzięki Waszym głosom mam szansę zdobyć wspaniałą książkę o modzie.



10 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.