09 lipca 2015

KONKURS! WYGRAJ BRANSOLETKĘ #ME SOCIAL BRACELET NOMINATION


Kiedy otrzymałam propozycję współpracy z firmą Nomiation nie wahałam się ani chwili. Dlaczego? Ponieważ jednym z warunków było przygotowanie konkursu, w którym to ktoś z Was zostanie szczęśliwym zwycięzcą :-) Szkoda, że tak rzadko mam okazję organizować dla Was rozdania. Gdybym mogła, najchętniej robiłabym to co tydzień ;-)

Ale do rzeczy. Nagrodą w konkursie jest różowa bransoletka z hashtagiem #KISS ME z nowej serii #ME Social Bracelet. Żeby ją zdobyć wystarczy spełnić kilka prostych warunków. Jakich? Tego dowiecie się na moim Facebooku (TUTAJ).

A dziś stylizacja mocno cukierkowa i kolejna odsłona różowych szortów, które bardzo Wam się spodobały ;-) Jak będzie tym razem? Dajcie znać w komentarzach, a potem biegusiem na KONKURSIK!








 T-SHIRT: MOHITO | SZORTY:  TUTAJ TUTAJ TUTAJ | TORBA: ZARA | BUTY: ELILU | BRANSOLETKA: KLIK

4 komentarze:

  1. Portasy miód a właściwie malina;-) a połączenie różu z szarym jak dla mnie jest idealne :-) no i super ramionko sensownie wyziera :-) pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Anetko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Szorty są bardzo ciekawe i podoba mi się ich fason ( lubię szorty z luźnymi nogawkami choć Ty możesz wybierać też te dopasowane ) :-) Jasny róż świetnie wygląda z szarością! Super się prezentujesz :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.