15 października 2015

MAŁA CZARNA IDEALNA NA RANDKĘ



Dziś mam dla Was coś, czego jeszcze na tym blogu nie było. A jest to propozycja zestawu na randkę. Mrrr... ;-) Myślę, że zdjęcia mówią same za siebie. Niech ich ilość zrekompensuje Wam skąpy tekst. Buziaki :* Pięknego, słonecznego weekendu Robaczki.

P.S. Jeśli jesteście ciekawi, co u mnie słychać, zaglądajcie na Snapchat → ideaforfshion













PAZNOKCIE|NAILS: SEMILAC - KOLOR TUTAJ






PŁASZCZ|COAT: MOHITO
SUKIENKA|DRESS: COCOMODA (TUTAJ)
TOREBKA|BAG: ZARA
KOZAKI|OVERKNEE BOOTS: CHOIES (TUTAJ)

13 komentarzy:

  1. uwielbiam połączenie czerni z różem! i tak to nawet bym się zestroiła na dancing ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy kupiłaś plaszczyk ? Prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I płaszczyk, i sukienka są przepiękne i tworzą razem zjawiskowy duet

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, a płaszczyk ma cudny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam połączenia czerni z żywymi dodatkami. Niestety sukienki z falbanką nie służą mojej figurze. Ty zaś wyglądasz świetnie. :-) Zawsze w moim stylu. Do różu nie mogłam się przekonać swego czasu, a od niedawna sama poluję na różony płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mąż pewnie był zachwycony;) Choć każda z nas powinna pamiętać, że diabeł tkwi w szczegółach i nic nie rozpala mężczyzn tak jak ładna, koronkowa bielizna pod ubraniem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No Kochana taki zestaw na randkę to chyba każdy facet chciałby żeby jego kobieta ubrała :-) Najbardziej oko przyciąga ten piękny różowy płaszczyk, ale sukienka z falbaną i kozaki za kolano też są super :-) Bardzo mi się podoba ta propozycja i Ty w tym zestawie ;-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość pięknie sie prezentuje, płaszczyk bardzo mi się podoba- podkreśla cały zestaw w najlepszy sposób :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.