19 stycznia 2016

BLUE MONDAY - PODOBNO NAJBARDZIEJ DEPRESYJNY DZIEŃ W ROKU



Podobno wczoraj był Blue Monday - najgorszy dzień w roku. I podobno jakaś mądra głowa skrupulatnie to wyliczyła. Że niby ludzie wpadają w depresję przez brak słońca, krótki dzień, czy docierający do nich fakt, że nie wywiązują się z postanowień noworocznych. Może z matmy orłem nie byłam, ale z moich kalkulacji wynika, że ten cholerny Blue Monday ciągnie się od minionego Friday. No taki nerw nieświadomego pochodzenia mnie dopadł, że koniec świata. Samemu ze sobą nie idzie wytrzymać :p

Może Wy powiecie mi jak to jest, że jednego dnia mamy zapał do działania, mnóstwo energii, ambicji i samozaparcia, a na drugi to wszystko pęka jak bańka mydlana? Potrafimy wtedy siedzieć nad czymś trzy godziny, zamiast jednej. Leżeć i gapić się w sufit (w ramach chwilowego odpoczynku po pracy) dwie godziny zamiast 15 minut. Z energicznego młodego człowieka zmieniamy się w "zawieszonego", podstarzałego smutasa. Najprostsze czynności zdają się być nie lada wyczynem, za który powinni wręcz rozdawać medale.

Po cichu liczę, że nie zakrawa to jednak o zapoczątkowaną przez Smutaśny Poniedziałek depresję, a jest jedynie chwilowym wybrykiem organizmu. Takim wiecie... babskim comiesięcznym ;-p Chyba, że czyta to (i przytakuje) jakiś mężczyzna. Nooo to chłopie... strach się bać.












PŁASZCZ|COAT: RESERVED
SUKIENKA|DRESS: SHEIN (klik)
TOREBKA|BAG: SINSAY
BUTY|BOOTS: PANTOFELEK24.PL (klik)

10 komentarzy:

  1. to ja miałam blue monday dziś :< piękna torba, świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże! Jak Ty wytrzymałaś w takie zimno przy pozowaniu do tych zdjęć?!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Nie było mi zimno. Tego dnia już topniał śnieg, więc temperatury nie były ujemne.

      Usuń
  3. Boski sweterek i płaszcz <3 szkoda, że te płaszcze tak szybko zniknęły :/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny płaszcz- widać że cieplutki :) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny płaszczyk, tylko się nie obraż ale bardziej podobałaś mi się w ciemnych włosach
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokochałam narzutkę i buty ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.