20 września 2016

WIELOFUNKCYJNA I PRAKTYCZNA MUSZTARDOWA KAMIZELKA



Są takie ubrania, o których milczeć nie wypada. Których jakość powala na kolana, kolor okazuje się być strzałem w dziesiątkę, a wielofunkcyjność sprawia, że mogą zostać godnym członkiem grupy "praktyczne". I oto ona! Piękna, słoneczno-musztardowa, mięsista, idealnie skrojona kamizelka, która dziś przejęła rolę sukienki. I wiecie co? Najciekawsze, że to cudo jest z jednej z chińskich stron. Ze stron, z których wiele z Was nie chce zamawiać, bo obawia się właśnie o jakość. Piszecie mi, że nie będziecie ryzykować i wydawać kasy na tanią i śmierdząca chińszczyznę.

Ale, ale... moje miłe panie. Te wszystkie Zarowe szmatki są niejednokrotnie gorszej jakości niż to, co przychodzi do mnie z Shein. Kiedyś Wam wspominałam, że zanim coś zamówię, bardzo dokładnie czytam tabele, opisy i przede wszystkim opinie ludzi. Zdjęcia oglądam prawie pod lupą i zwracam uwagę na każdy szczegół. Dzięki temu nie zaliczam wpadek jeśli chodzi o rozmiar czy o jakość, a czasem jestem właśnie tak pozytywnie zaskoczona, jak w przypadku kamizelki. 

Mogłabym rozpływać się nad nią godzinami, ale powiem tylko jedno. Jest pod każdym względem idealna!!!

P.S. Buty też są idealne. Jeśli tylko Wam się podobają i z jakichkolwiek innych względów wahacie się nad ich zakupem, to przestańcie! ;-) Mięciutkie, wygodne, świetnie wykonane - po stokroć polecam! (tylko bierzcie o rozmiar większe)













KAMIZELKA|VEST: SHEIN (tutaj)  
SANDAŁKI|SANDALS: TOP SHOP (tutaj)
TOREBKA|BAG: MANGO (stara kolekcja)
ZEGAREK|WATCH: CLUSE (tutaj)
OKULARY|SUNGLASSESS: PULL&BEAR (stara kolekcja)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.