17 listopada 2016

SZARA BLUZA Z AKSAMITNYM NADRUKIEM, SKÓRZANE BOTKI I FUTRZANA KAMIZELKA



Hej ;) Miałam zamiar o czym innym, ale... chciałam Wam bardzo serdecznie podziękować za tyle miłych słów pod ostatnim filmem na You Tube. Tak mi słodzicie, że już nie wiem jak Wam dziękować i co odpisywać. Najchętniej uściskałabym Was wszystkie! Nie wiem, czy zdajecie sobie sprawę, jak bardzo takie słowa motywują do dalszej pracy i jak ogromnego kopa dają. Dzięki temu wiem, że to co robię nie idzie na marne, że do czegoś Wam się przydaje. 

Oprócz komentarzy pod filmem piszecie mi wiadomości prywatne. Najlepsze jest to, że prawie każda z Was zaczyna zdanie od: "Wiem, że pewnie masz dosyć takich wiadomości i że zajmuję Twój czas, ale...". Nie dziewczyny! Takich wiadomości nigdy dość. Czytania tego, że jest się dla kogoś motywacją i inspiracją nigdy za dużo! To miód na moje serce, kiedy czytam, że korzystacie z moich pomysłów na stylizacje. Że dzisiaj poszłyście do pracy ubrane tak jak pokazywałam w filmie i ktoś Was na dodatek skomplementował. 

Ja wiem, że dla niektórych może to być błahe, bo to przecież "tylko ubrania". Ale tak jak też mi czasem piszecie. Jedna osoba ma zmysł do tworzenia zestawów, inna kompletnie tego nie potrafi, a wręcz nie lubi. Więc takie podawanie Wam na tacy gotowych stylizacji - krótko mówiąc - ułatwia Wam życie. A ja się bardzo z tego cieszę! 

Wiem, że te słowa powinny być skierowane do obserwatorów z You Tube'a, ale mam nadzieję, że po części jesteście nimi również Wy! Jeszcze raz bardzo, bardzo, bardzo Wam dziękuję, a te z Was, które nie widziały filmu, serdecznie zapraszam TUTAJ :)

 CZAPKA|HAT: H&M
KAMIZELKA|FUR VEST: STRADIVARIUS
BLUZA|SWEATSHIRT: BERSHKA (tutaj)
SPODNIE|PANTS: MANGO
SKÓRZANE BOTKI|LEATHER BOOTS: ROSEGAL (tutaj)
TOREBKA|BAG: MANGO (tutaj)
ZEGAREK|WATCH: KLARF

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.