28 listopada 2016

ZAKUPY Z ANETTE: BOTKI W KOWBOJSKIM STYLU Z OZDOBNYMI KLAMERKAMI

Kilka tygodni temu nagrywałam Snapy z przymierzalni jednej z sieciówek. Pokazywałam Wam wtedy prawie idealne botki z klamerkami i biadoliłam, że wszystko ładnie, pięknie, gdyby nie ten wielki obcas. Botki z przodu i z boku wyglądały perfekcyjnie - były dokładnie takie, jakich szukałam. Kiedy jednak patrzyłam na nie z tyłu, wydawało mi się, że słupek jest nieproporcjonalnie gruby w stosunku do całej reszty buta i wobec tego zrezygnowałam z zakupu. Moja mama postukała się w głowę i powiedziała, że prędzej czy później i tak po nie wrócę :p

Po powrocie do domu zaczęłam przekopywać Internet w celu znalezienia ideału. Kilka linków dostałam też od Was (dziekuję :*). Warunki były następujące: muszą być srebrne klamry, musi być obcas - słupek, bo płaskie botki już mam, no i super by było, gdyby nie były zamszowe. Większość botków, które znalazłam miały niziutki obcas. Najbliższe ideału były dwie pary - z czego jedna to ta, którą mierzyłam w Reserved. Z racji tego, że te druga była niemalże identyczna, ale dwa razy droższa, wygrała cena. W Black Friday spadła z 200 zł na 150 zł.

Poniżej przegląd wszystkich modeli, które udało mi się wyszperać. Jestem ciekawa, które z nich spodobały Wam się najbardziej. Wśród tych "płaskich" mam kilku swoich faworytów, jednak po pierwsze nie potrzebuję płaskich, po drugie - cena powala!



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.